Известие

Collapse
No announcement yet.

Изсмуква ми акумулатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от procopy Покажи съобщение
    След третото падане тази зима го занесох да го тестват, казаха че е с леко намалени характеристики вече, но далеч не е за смяна. Като е студено също си пали съвсем харабийската, там е проблема - никаква логика няма.
    значи 100% има някъде утечка премери с един мултицет каква е, може от алармата да прави мизерии , може някое реле да задържа повече ... понякога ... но си мисля че имаш гост известен под името инж. Тоци бегали ...
    GTV 2.0 TS 16V 1998
    HYUNDAI I20 1.1 CDRi 2013

    Comment


    • #17
      Тва е кофти ситуация, когато ту прави проблем ту не.Абе това жужене дето разправяш да не е от онази "цицка" с прорезите, демек датчика за температурата в купето.Той има вентилаторче и от него се чува жужене.Обаче когато я загасиш трябва да спре.Ако не спира значи нещо от веригата на климатика или парното остава включено демек някое реле може да залепва от време на време.Ма не съм запознат със схемите и начина на работа.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #18
        някъде някой кабел е гол,,, и замасява тогава

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
          Тва е кофти ситуация, когато ту прави проблем ту не.Абе това жужене дето разправяш да не е от онази "цицка" с прорезите, демек датчика за температурата в купето.Той има вентилаторче и от него се чува жужене.Обаче когато я загасиш трябва да спре.Ако не спира значи нещо от веригата на климатика или парното остава включено демек някое реле може да залепва от време на време.Ма не съм запознат със схемите и начина на работа.
          Това ще обясни значи защо жужи. Спира като загася иначе, да.
          Събирам помощи за 911 GT2

          Comment


          • #20
            Е, акумулатора в крайна сметка умря тая зима. Първи въпрос, с какъв да го заместя и къде? Не ми се изваждат повече от 120-130 лв, честно казано, а ако ми вземат тоя и ми направят 10-15 лв отстъпка, ще викам ура.

            Докато свалях и качвах, открих ей тая уйовина втъкната в предния десен ръб на табличката за акумулатора. Прилича ми на някаква дренажна тръбичка? Какво е и ок ли е да виси така? Дали не може от нея да ми се пълни багажника с вода?
            Събирам помощи за 911 GT2

            Comment


            • #21
              Някои акумулатори имат отдушник и тази тръбичка служи за да се върже към него. Едва ли може през нея да влезе вода в багажника, освен ако нивото на водата не е до задното стъкло.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Супер, благодаря за отговора. 52 ah дали ще е достатъчен, че гледам в Практикер промоцията на Варта и се блазня...
                Събирам помощи за 911 GT2

                Comment


                • #23
                  Слаб е според мен

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от procopy Покажи съобщение
                    Супер, благодаря за отговора. 52 ah дали ще е достатъчен, че гледам в Практикер промоцията на Варта и се блазня...
                    Става, аз като питах за Стилото, казаха ми че в каталога на Варта го дават 55А с голям стартов ток.
                    Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                    ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                    ex Alfa 156 1,9 JTD
                    ex Alfa 75 1,8

                    Comment


                    • #25
                      Да де, ама колегата гледа по нисък клас акумолатори .

                      Comment


                      • #26
                        Вдигни пластмасовия леген на които ляга А-ра на нея има дупка и тоз маркуч се хваща от доло.Това е направено със цел ако кипне А-ра да изтече под купето на земята.

                        Comment


                        • #27
                          Взех Бош. Инцидентно отидох до Парадайс на Сребърна има един център за акумулатори. 60 Ah с 540 стартов ток от 197 лв ми го дадоха на 128 като върнах стария. Бахти схемата чудна

                          Сега следващия въпрос. Мобилен електричар някой знае ли, че явно стартера ми също е заминал? Тия оферти от нета ги прозвъних всичките, единствения който вдигна ми обяви 50 лв за посещение с уговорката, че на алфите за стартер се сваляло всичко и ще ми докара репатрак да я закараме в сервиза в Дружба 2. Ква Дружба бе батко, колата е в Лозенец...
                          Събирам помощи за 911 GT2

                          Comment


                          • #28
                            А защо мислиш, че проблемът е в стартера? Изобщо ли не върти или върти трудно?


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              Чува се едно хъхкане такова мъчително и като че ли подкачва бензина, защото след два опита започна да намирисва на гориво, но развъртане няма.
                              Събирам помощи за 911 GT2

                              Comment

                              Working...
                              X